donderdag 3 juli 2014

How To - Pillen op kleding verwijderen

Vaak is het zo dat er bij (voornamelijk) goedkopere kleding na een paar keer dragen al van die vervelende, kleine stofbolletjes ontstaan. Zo irritant! Wat moet je daar nou mee? Om nou meteen dat leuke shirtje weg te gooien is ook jammer. No worries, ik heb de oplossing! En ook nog eens heel easy, want je hebt er alleen maar een scheermesje bij nodig.

Als voorbeeld heb ik mijn witte zomerjas gebruikt. Ik heb hem een paar maanden geleden bij de primark gekocht en er zijn zwarte pillen ontstaan, vooral bij de binnenkant van mijn armen en aan de voorkant. 



Het ziet er heel vies en slordig uit en wassen heeft geen zin. De stofjes wegplukken met de hand is ook een optie, maar dan ben je wel even bezig. Ik heb echter een nieuwe, snellere methode gevonden! Door namelijk met een gewoon scheermesje over de stof heen te gaan, kun je de pillen heel makkelijk weghalen. Je moet er alleen wel voor zorgen dat het mesje schoon en scherp is. En pas op voor je vingers!







Na het ‘scheren’ is je kledingstuk weer schoon en klaar om te dragen!




x Carlyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten